Klubbhuskalender

Vi leier ut klubbhuset til møter, bryllup, konfirmasjonsfesten, dåpsfesten, bursdager og andre festlige anledninger.

Når er Klubbhuset ledig?
Se Klubbhuskalender for ledige tidspunkt. Deretter kontakt Monica Meyer, Mob. 98 61 16 97 Telefontid kl. 16.00-20.00

Utleiepriser

Ukedager - dagsleie

• Møterom: kr. 250 pr. dag
  • Sal: kr. 600 pr. dag.

Dagsleie i helger/helg/langhelg

• Møterom (lørdag, søndag): kr. 250 pr. dag
  • Sal (lørdag, søndag): kr. 1500 pr. dag
  • Sal (langhelg, fredag- søndag): kr. 3000 (fra fredag kl. 12.00 - søndag kl. 15.00)

Vask er inkludert i prisen.

Utleie for lag og grupper i SIL

• Ukedager/helg for årsfester o.l. Kr. 1000
  • All annen utleie Kr. 0

Betalingsbetingelser

20% forskudd omgående etter mottatt kontrakt (såfremt det oppgis i avtalen) 80% restleie senest 3 uker før utleiedato. Betales til kontonummer 1612.09.44995

Avbestilling

• Fritt innen 1. mnd. før forfallsdato
  • Mindre enn 1. mnd. før: 20% av leie (dvs. forskuddsinnbetalingen)

Nøkler

Følgende nøkler i knippe utleveres leietaker: Nøkkel til bom ved parkeringsplass, hoveddør, mellomdør, kjøkken/møterom/ lager, vaskerom 1. etg., container restavfall og container papp.

Musikkanlegg

Spiller med AUX inngang må gjerne benyttes. Misskjøtsel medfører erstatningsplikt. Sjekk anlegget før bruk og meld fra om eventuelle feil.

Kjøkken

Som leietaker er du ansvarlig for alt kjøkkenutstyr i leietiden. Skulle noe bli knust eller ødelagt skal det erstattes etter følgende satser:

• Tallerkener kr. 50 pr. stk
  • kaffekopp kr. 35 pr. stk
  • glass kr. 20 pr. stk.
  • Annet utstyr erstattes etter takst eller avtale.

Rengjøring (se også egen tilsendt instruks fra utleieansvarlig)

Du skal gjøre følgende:

• Rydde, støvsuge eller feie salen. Tørke opp alt søl
  • Tørke av bord, stoler og sofaer
  • Rydde og feie kjøkken, gang og WC
  • Fjerne avfall, tomgods o.l . NB! Papp i egen container, IKKE kast flasker i cont.
  • Oppvask: Alt skal kjøres gjennom oppvaskmaskinen og settes på rett plass.

Røyking forbudt

Det er ikke tilatt å røyke innendørs i klubbhuset vårt. Røyking er kun tilatt utendørs, askebegre står i skapet over komfyren. Det skal også stå to sinkbøtter nede på vaskerommet (døra til venstre før du går opp trappa). Av brannsikkerhetshensyn oppfordrer vi til bruk av sinkbøttene. Sinkbøtter og askebegre rengjøres GRUNDIG etter bruk og settes tilbake på plass. Aske mm. kan håndteres sammen med annet avfall så lenge det er trygt. Sneiper mm. på bakken plukkes opp og kastes.

Avfall/søppel

Avfall inneholdende matrester må bæres ut ved arrangementets slutt samme kveld. Restavfall og papp skal sorteres og kastes i containerne nedenfor v/ hallen. Nøkkel til lås i knippet. Vær varsom ved håndtering av aske og annet brannfarlig avfall. Containeren skal ikke benyttes hvis du er usikker.

Øvrige betingelser

1. Ansvarlig leier må være over 25 år.
  2. Ved klassefester og lignende må leier oppgi navn på " festkomite "( 3-5 pers. ).
  3. Leier plikter å lese denne brosjyre og være seg sitt ansvar bevisst.
  4. Vis hensyn til naboene! Klubbhusets naboer ønsker kanskje å sove mens du og dine gjester fester. Derfor ber vi om at musikken dempes og at det ikke lages støy etter kl. 01:00.
  5. Siggerud IL tar ikke ansvar for leietakers private eiendeler som tas med til huset.
  6. Leietaker har ansvar for utleverte nøkler.
  7. Kjørebom ved parkeringsplass skal være lukket etter passering og hengelås må ikke forlates låst opp slik at låsen kan forsvinne.
  8. Pass spesielt på at balkongdør og bakdør er låst når sistemann forlater huset. Lukk alle vinduer.

Omvisning

Vi avtaler gjerne en omvisning i lokalene hvis ønskelig.

Klubbhuskomitee

Hvis du får problemer, eller du bare lurer på noe angående leien av klubbhuset, ta kontakt med en i klubbhuskomiteen.

• Jostein Gjevik 91 73 78 23 (leder)
  • Monica Meyer 98 61 16 97 (utleieansvarlig)
  • Jack Dinesen 93 21 77 35 (renholdsansvarlig)
  • Ulf Grefsgård 93 03 04 65